Rozvoj čtenářských strategií v anglickém jazyce na 2. stupni ZŠ – Denisa Hrdinková
Denisa Hrdinková
Diplomová práce
Rozvoj čtenářských strategií v anglickém jazyce na 2. stupni ZŠ
Developing Reading Strategies in English in Lower Secondary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá čtenářstvím a způsoby, kterými je možné u žáků na druhém stupni základní školy rozvíjet jednotlivé čtenářské strategie v rámci výuky anglického jazyka. Obsahuje vysvětlení pojmů, jako jsou čtenářská gramotnost, čtení, čtenářství, věnuje se popisu základních čtenářských strategií. Záměrem práce je vytvořit sborník aktivit podporujících vybrané čtenářské strategie pro šestý …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of reading and how certain reading strategies can be improved in the teaching of the English language in Lower Secondary. It includes an explanation of terms, such as literacy, reading and describes basic reading strategies. The aim of the thesis is to create a collection of activities for the sixth grade supporting individual reading strategies. These activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6155
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2020
- Vedoucí: Mgr. Barbara Pospíšilová
- Oponent: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 2. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk, Učitelství pro 2. stupeň základních škol - etická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club
Dominika Procházková -
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
Barbora Šorsáková -
Strategie matek při utváření čtenářských návyků u dětí
Silvie Matušková -
Strategie učení z textu
Alena Stoklásková -
Aktivity podporující dětské čtenářství v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Eva Stoklasová -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva