Sociální postavení dětí se specifickými poruchami učení ve třídním kolektivu – Bc. Marie Čermáková
Bc. Marie Čermáková
Diplomová práce
Sociální postavení dětí se specifickými poruchami učení ve třídním kolektivu
Social status of children having specific learning disorders at common class of elementary school
Anotace:
Čermáková, M. Sociální postavení dětí se specifickými poruchami učení v třídním kolektivu. Diplomová práce. Brno: MU, 2010, s.65. Vedoucí práce PhDr. D. Brožová. Tématem práce je sociální postavení žáka se specifickými poruchami učení v kolektivu běžné třídy. Teoretická část práce se zabývá jednotlivými specifickými poruchami učení, jejich příčinami, projevy, vzděláváním žáků se specifickými poruchami …víceAbstract:
Čermáková, M. Social status of children having specific learning disorders at common clase of elementary school. Thesis. Brno: Masaryk`s University, 2009, 65 pages. Supervision: PhDr. D. Brožová. This thesis is the social status of children having specific learning disorders at cammon class of elementary chool. The theoretical part deals with various learning learnig disorders, their causes and symptoms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/osuuw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost mimořádně nadaného žáka a jeho sociální začlenění ve třídě
Jiřina Onderková -
Specifické poruchy učení a jejich vlivy na behaviorální a sociální aspekty u dětí a jejich problemetika z pohledu rodičů
Radmila N'JAI -
Vliv života v neúplné rodině na postavení žáka ve třídním kolektivu na ZŠ
Robert Sobek -
Vliv socioekonomického statusu rodin na postavení žáků v třídním kolektivu
Michaela Marková -
Postavení žáka mongolského původu v třídním kolektivu základní školy
Žaneta Kaprasová -
Postavení ukrajinských dětí ve třídním kolektivu
Adéla Zábojníková -
ROLE AGRESORA A JEHO POSTAVENÍ V TŘÍDNÍM KOLEKTIVU
Jana Běhávková