Změny v chování spotřebitelů v konkrétních tržních podmínkách – Petr Mleziva
Petr Mleziva
Bachelor's thesis
Změny v chování spotřebitelů v konkrétních tržních podmínkách
Changes in consumer behavior in specific market conditions
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá chování spotřebitelů při nákupu potravin v době pandemie Covid-19 ve zvolené oblasti, kterou je město Domažlice. Práce je rozdělena do dvou částí, kdy tou první je teoretická, ve které se nachází úvod, cíl práce, metodika a teoretická východiska, v nichž je popsána základní terminologie vztahující se k řešenému tématu jako spotřebitel a spotřební chování, trh, obchod a …viacAbstract:
This bachelor's thesis examines the behavior of consumers when buying food during the Covid-19 pandemic in the chosen area Domažlice. The work is divided into two parts, the first part is theoretical, which contains the introduction, the aim of the work, methodology and theoretical starting points, in which the basic terminology related to the addressed topic such as consumer and consumption behavior …viacKľúčové slová
Chování spotřebitelů Trh Nákupní chování Prodejny Spotřebitel Potraviny Covid-19 Domažlice
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ivana Knížková, Ing., externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
Karol Juliana Garcia Rivero -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
18. 3. 2023