Posouzení možnosti uplatnění výrobkového portfolia v dalších balkánských státech – Geis Shtjefni
Geis Shtjefni
Diplomová práce
Posouzení možnosti uplatnění výrobkového portfolia v dalších balkánských státech
The evaluation of the product portfolio applicability in other Balkan states
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza současné situace v prodejnosti výrobků vybrané firmy podnikající na území Albánie v oblasti výroby pálených keramických cihel a jejich možné uplatnění na současných trzích a ověření možnosti expanze na trhy okolních států Balkánského poloostrova. V rámci práce je vyhodnocena současná ekonomická situace firmy, proveden průzkum podnikatelského prostředí zvažovaných zemí …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the current situation in the marketability of the products of the particular company, which operates in the territory of Albania in the production of ceramic bricks. After that their possible application to current markets as well as considering the possibility of expansion to other Balkan states. The thesis further explains the reasons leading the company to consider …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34415
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2013
- Vedoucí: Helena Hrůzová
- Oponent: Jiří Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34415
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Contagion among financial markets
Alptekin Han Sofuoglu -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Sergey Ioch -
Formy vstupu podniků na zahraniční trhy se zaměřením na franchising
Anna Kadlecová -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Internacionalizace rodinných podniků: Faktory a formy vstupu na zahraniční trhy
Marco Hahn -
Analýza aktuální situace na bosensko-chorvatských hranicích - se zaměřením na postupy pohraniční policie při nelegálním vstupu na území země
Tereza Vrablíková -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková