Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu – Ing. Michaela Bínová
Ing. Michaela Bínová
Bakalářská práce
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Legal Regulation of Infant Formula Advertising
Anotace:
V bakalářské práci bych se ráda věnovala problematice právní úpravy, kterou je regulována reklama na kojeneckou výživu. V práci zmíním existující právní předpisy, příklady z praxe a další důležité samoregulační nástroje. Uvedu, jaké jsou účinné nástroje k regulaci a zda je jejich výčet efektivní a zda má progresivní charakter. Ráda bych vyzdvihla ty nejdůležitější body, kterými se prodejce musí řídit …víceAbstract:
In my bachelor's thesis I would like to focus on the issue of the legisla-tion regulating the advertising of infant formula. In the thesis I will mention legislations, practical examples and other important self-regulatory tools. I will indicate what are the effective tools for regulati-on and whether their enumeration is effective and progressive. I would like to highlight the most important points …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r6jb2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
- Vedoucí: prof. JUDr. Filip Křepelka, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. David Sehnálek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obchodněprávní studia / Obchodněprávní studia
Práce na příbuzné téma
-
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Snahy o regulaci lobbingu v České republice mezi pluralismem a neokorporativismem
Stanislav TESAŘÍK -
Dopady novely zákona o bankách do bankovní praxe
Veronika Tauchenová -
Pojem veřejnost dle ustanovení § 98 odst. 1 Zákona o Investičních společnostech a investičních fondech - interpretace a význam pro odvětví kolektivního investování
Václav Gál -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Regulace reklamy v obchodní činnosti
Markéta Buncko -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová