Analýza marketingového mixu pivovaru Pilsner Urquell – Alena NOVOTNÁ
Alena NOVOTNÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu pivovaru Pilsner Urquell
Analysis of marketing mix of brewery Pilsner Urquell
Anotace:
Má bakalářská práce nese název "Analýza marketingového mixu pivovaru Pilsner Urquell". Cílem práce je zanalyzovat jednotlivé marketingové nástroje a porovnat je mezi sebou u jednotlivých značek piv z portfolia pivovaru, jimiž jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel. V úvodní části jsou charakterizovány obecné pojmy z marketingu a marketingového mixu. V analytické části je popsán …víceAbstract:
I have titled my bachelor work "Analysis of marketing mix of brewery Pilsner Urquell". The objective of this work is to analyse various marketing instruments and to compare them with each other in different brands of beer from the brewery´s portfolio, which are Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast and Velkopopovický Kozel. Basic terms from the marketing and marketing mix are characterised in the introductory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Alena. \textit{Analýza marketingového mixu pivovaru Pilsner Urquell}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/talie2/.
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Alena. Analýza marketingového mixu pivovaru Pilsner Urquell. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na vylepšení marketingové strategie pro značku piva Velkopopovický Kozel se zaměřením na segment žen
Kateřina Křížová -
Marketingová strategie firmy Velkopopovický Kozel
Matěj Bezděk -
Marketingový mix Pilsner Urquell
Denisa DRMOTOVÁ -
Návrh na změnu vybraných částí marketingovéhu mixu firmy PILSNER URQUELL
Jiří Čumpl -
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber -
Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.
Tereza Rybářová -
Marketingová strategie Pilsner Urquell na českém a zahraničních trzích
Kateřina Vizingrová