Tereza Rybářová

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.

The analysis of communication strategy of the company Pilsner Urquell a.s.
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je "Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell, a.s.". Tato práce si klade za cíl analyzovat vliv komunikačních prostředků, které společnost Pilsner Urquell využívá ke komunikaci vybraných produktů. Práce zkoumá komunikační strategii vybraných tří značek a pomocí dotazníkového šetření zjišťuje, jak zákazníci na komunikační kampaň reagují. Teoretická část …více
Abstract:
Subject of the thesis is "The analysis of communication strategy of the company Pilsner Urquell, a.s.". This work aims to explore the influence of communication tools that the company Pilsner Urquell uses in communicating its products. The thesis examine the communication strategy of the three brands that were chosen and it analyses how customers react to the communication campaign using the questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Jiří Michal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57242

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod