Nové trendy v e-commerce a jejich vliv na spotřebitele – Bc. Miriam Kožušníková
Bc. Miriam Kožušníková
Diplomová práce
Nové trendy v e-commerce a jejich vliv na spotřebitele
New trends in e-commerce and their impact on consumer
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na nové trendy v e-commerce. Cílem diplomové práce je zhodnotit vliv nových trendů v e-commerce, které ovlivňují spotřebitele při nákupu na e-shopech a navrhnout, jakým způsobem tyto nové trendy využívat u konkrétního e-shopu. Autor v práci čerpá ze sekundárních a primárních dat. Sběr primárních dat je proveden pomocí metody dotazování. Ze závěru práce vyplynulo několik …víceAbstract:
This thesis is focused on new trends in the e-commerce space. The main objective is to evaluate the influence of new trends in e-commerce that are affecting consumer's decisions when shopping online and to suggest how these new trends can be effectively used for e-shops. The author draws on secondary and primary data. The collection of primary data is performed using the query method. Based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/fmqf9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Richard Jošek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
New Trends in Recruitment Strategies
Isabelle Toscani -
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná