Bc. Miriam Kožušníková

Diplomová práce

Nové trendy v e-commerce a jejich vliv na spotřebitele

New trends in e-commerce and their impact on consumer
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na nové trendy v e-commerce. Cílem diplomové práce je zhodnotit vliv nových trendů v e-commerce, které ovlivňují spotřebitele při nákupu na e-shopech a navrhnout, jakým způsobem tyto nové trendy využívat u konkrétního e-shopu. Autor v práci čerpá ze sekundárních a primárních dat. Sběr primárních dat je proveden pomocí metody dotazování. Ze závěru práce vyplynulo několik …více
Abstract:
This thesis is focused on new trends in the e-commerce space. The main objective is to evaluate the influence of new trends in e-commerce that are affecting consumer's decisions when shopping online and to suggest how these new trends can be effectively used for e-shops. The author draws on secondary and primary data. The collection of primary data is performed using the query method. Based on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/fmqf9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Richard Jošek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management