Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o. – Bc. Tom Trepeš
Bc. Tom Trepeš
Master's thesis
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Analysis of marketing communication tools in the company Hama s.r.o.
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingové komunikace používaných společností Hama s.r.o. Jejím cílem je provést analýzu těchto nástrojů a na základě provedených analýz a získaných dat identifikovat silné a slabé stránky společnosti. Teoretická část se zabývá různými marketingovými koncepcemi a modely používanými v praxi, zkoumá historii a vývoj těchto koncepcí, strategické marketingové …moreAbstract:
This thesis focuses on the analysis of marketing communication tools used by Hama s.r.o. Its aim is to analyse these tools and to identify the strengths and weaknesses of the company based on the analyses and data obtained. The theoretical part deals with different marketing concepts and models used in practice, examines the history and development of these concepts, strategic marketing management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/bxz7s/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
- Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TREPEŠ, Tom. \textit{Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/taqgf6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Konkurenční strategie ve společnosti BeLenka s.r.o.
Veronika Szerudová