Bc. Tom Trepeš

Diplomová práce

Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.

Analysis of marketing communication tools in the company Hama s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingové komunikace používaných společností Hama s.r.o. Jejím cílem je provést analýzu těchto nástrojů a na základě provedených analýz a získaných dat identifikovat silné a slabé stránky společnosti. Teoretická část se zabývá různými marketingovými koncepcemi a modely používanými v praxi, zkoumá historii a vývoj těchto koncepcí, strategické marketingové …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis of marketing communication tools used by Hama s.r.o. Its aim is to analyse these tools and to identify the strengths and weaknesses of the company based on the analyses and data obtained. The theoretical part deals with different marketing concepts and models used in practice, examines the history and development of these concepts, strategic marketing management …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
  • Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.