Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o. – Bc. Tom Trepeš
Bc. Tom Trepeš
Diplomová práce
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Analysis of marketing communication tools in the company Hama s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingové komunikace používaných společností Hama s.r.o. Jejím cílem je provést analýzu těchto nástrojů a na základě provedených analýz a získaných dat identifikovat silné a slabé stránky společnosti. Teoretická část se zabývá různými marketingovými koncepcemi a modely používanými v praxi, zkoumá historii a vývoj těchto koncepcí, strategické marketingové …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of marketing communication tools used by Hama s.r.o. Its aim is to analyse these tools and to identify the strengths and weaknesses of the company based on the analyses and data obtained. The theoretical part deals with different marketing concepts and models used in practice, examines the history and development of these concepts, strategic marketing management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bxz7s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Jozef Šimúth, PhD.
- Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Konkurenční strategie ve společnosti BeLenka s.r.o.
Veronika Szerudová