Konzumní životní styl a projevy hédonismu mladé generace – Bc. Aneta Ženíšková
Bc. Aneta Ženíšková
Bakalářská práce
Konzumní životní styl a projevy hédonismu mladé generace
Consumer Lifestyle and Expressions of Hedonism of the Young Generation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá konzumním životním stylem a projevy hédonismu mladé generace. Cílem této práce je popsat a vysvětlit pojem životní styl, konzum, který se za staletí vývojově měnil, déle také spotřebu a hédonismus. Právě s pojmem životní styl se pojí hédonistický životní styl, který je založen na okamžitém uspokojování potřeb a slastí. Popis konzumního hédonika je dalším cílem, který …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with consumer lifestyle and expresions of hedonism of the young generation. The aim of this work is to describe and explain the concept of lifestyle, consumption that has changed over the centuries, consumption and hedonism. The concept of lifestyle is linked to a hedonistic lifestyle that is based on the immediate satisfaction of needs and pleasures. The description of consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/luqm2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Identita, hodnoty a politika životních stylů představitelů antikonzumenství
Kateřina Vlková -
Životní styl a spotřební kultura
Barbara Mecerodová -
Lifestyle and Consumer Culture: “Freelance as a new form of lifestyle”
Hanna Nimchuk -
How We Read: The Reception of the Beat Generation in the United States and the Czech Lands
Antonín Zita -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Analýza vlivu nehmotných drog, behaviorálního chování na vývoj současné mladé generace
Kamila Daberger