Marketing v prostředí internetu a jeho význam v informační společnosti – Marek Lovíšek
Marek Lovíšek
Bachelor's thesis
Marketing v prostředí internetu a jeho význam v informační společnosti
Marketing in environment of the internet and his importance in information society
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem. V práci budou představeny principy a nástroje internetového marketingu, které budou následně aplikovány na konkrétním případě drobného podnikatele v oboru stavebnictví. V první části práce bude reflektována současná situace. Cílem této části bude zhodnocení nástrojů internetového marketingu, zjištění syntéz a principů v této oblasti. Záměrem …viacAbstract:
This thesis deals with Internet marketing. The work will be introducing the principles and tools of Internet marketing that is applied in cases as that of small businesses and the construction industry. The first part will be reflected on the current situation. The aim of this part of the assessment is the type of tools in which are used in Internet marketing. Finding a synthesis of the principles …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41661
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedúci: Václav Řezníček
- Oponent: Martin Sova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41661
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet