Inovativní pojetí hodnocení v primárním vzdělávání – Klára Kopecká
Klára Kopecká
Diplomová práce
Inovativní pojetí hodnocení v primárním vzdělávání
Innovative Approaches in Evaluation in Primary Education
Anotace:
Předložená práce se zabývá inovativními formami hodnocení v primárním vzdělávání. Cílem je tyto formy vyhledat v konkrétních vyučovacích hodinách a popsat jejich specifika, výhody a nevýhody. V teoretické části jsou vysvětleny příslušné pojmy související s hodnocením. Blíže popsány jsou vybrané formy hodnocení, které lze na základě odborné literatury považovat za inovativní. Dále jsou v práci vymezena …víceAbstract:
This thesis deals with innovative approaches in evaluation in primary education. The aim is to research these approaches in particular lessons and describe their specifics, advantages, and disadvantages. Concepts related to assessment are explained in the theoretical part, as well as a detailed description of specific forms of assessment and evaluation, that can be considered innovative based on specialised …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jitka Jursová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kopecká, Klára. Inovativní pojetí hodnocení v primárním vzdělávání. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Kriteriální a formativní hodnocení badatelské výuky dějepisu na 2. stupni ZŠ na příkladech z praxe
Lukáš Pavlíček -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Funkce a metody hodnocení zaměstnanců a plánování profesního růstu
Linda Průchová -
Relevance vlastností užitkové funkce při aplikaci modelů vícekriteriálního hodnocení variant
Josef KADLEC -
Funkce a metody hodnocení pracovníků a plánování profesního růstu
Martin Kahánek -
Motivační funkce hodnocení u žáků základních škol
Emil MORAV -
Hodnoceni reakčních schopností a funkcí u praktikantů ledního hokeje
Lukáš ZMEŠKAL
Název
Vložil
Vloženo
Práva