Podnikatelský plán – založení kuchyňského studia – Lucie Poslední
Lucie Poslední
Master's thesis
Podnikatelský plán – založení kuchyňského studia
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje zhodnocení možnosti vstupu nové firmy na trh v odvětví prodeje kuchyní, analýze tohoto trhu a strategie uplatnění. Kuchyňské studio nebude mít vlastní výrobu jednotlivých komponentů kuchyní, bude pouze prodávat kuchyně od vybraného výrobce. Práce se věnuje analýze současného trhu interiérových studií v Praze, zhodnocení konkurence a zvolení vhodné cílové skupiny zákazníků …viacAbstract:
The thesis deal is to evaluate the possibility of entry a new company into the market in the sale of kitchens, analysis of this market and implementation strategy. Kitchen studio will not have its own production of individual components. Kitchen studio will only sell kitchens from selected manufacturers. Thesis provides an analysis of the current market of interior studies in Prague, evaluates competitors …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/tavxlr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / odbor:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu / Podnikání a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of the Involvement of the Company into International Trade
Jiří Heřman -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Market Entry Strategy: Scope Consulting LLC. Into a European Market
Rafail Mamedov -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Vstup nové značky dětské výživy na trh
Michaela Fabiánková -
Vstup nové značky na trh
Ingrid Plánková -
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Adéla Kubínová -
Vstup nové značky na český trh
Sára Tomková