Bc. Eliška Hrůzová

Bakalářská práce

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků

Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma „Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem. Aplikační část specifikuje projekt konkrétního marketingového výzkumu, analyzuje spokojenost zaměstnanců, jejich potřeby, požadavky a očekávání a …více
Abstract:
The topic of the thesis is Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part summarizes theoretical concepts related to the topic. The practical part specifies the project of particular marketing research, analyzes employee satisfaction, their needs, requirements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma