Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků – Bc. Eliška Hrůzová
Bc. Eliška Hrůzová
Bakalářská práce
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma „Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Teoretická část sumarizuje a vymezuje teoretické pojmy, které souvisejí s tématem. Aplikační část specifikuje projekt konkrétního marketingového výzkumu, analyzuje spokojenost zaměstnanců, jejich potřeby, požadavky a očekávání a …víceAbstract:
The topic of the thesis is Methods for surveying customer satisfaction and the identification of customer needs, requirements and expectations. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part summarizes theoretical concepts related to the topic. The practical part specifies the project of particular marketing research, analyzes employee satisfaction, their needs, requirements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vxfku/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Learning needs of senior English learners
Tereza Bořková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová