Marketing strategy of Amadeus hotel – Anel Moldabekova
Anel Moldabekova
Bakalářská práce
Marketing strategy of Amadeus hotel
Abstract:
The purpose of the thesis is to analyze different marketing tools and suggest a new marketing strategy to Amadeus hotel in Prague. The aim of the thesis is to identify the importance of marketing strategy in a highly competitive environment. The theoretical part will be focused on the basic concepts of marketing strategy. The practical part will be focused on an overview of the selected hotel. Also …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Management and Controlling of SME-s
Dmitriy Krupin -
Management and controlling of SME's
Karina Saina -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Management and Controlling of SME-s
Tamila Mirkamalova -
Evaluation of changes to the marketing strategy of a Prague hotel due to the coronavirus outbreak 2020
Vladimir Kostenko -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Marketing - strategy in the Vietnamese hotel industry
Hong Hanh Nguyen -
The Project of Digital Marketing Strategy for Naroth Beach Bungalow Resort in Cambodia
Sophalgnean Chan
Název
Vložil
Vloženo
Práva