Marketing strategy of Amadeus hotel – Anel Moldabekova
Anel Moldabekova
Bachelor's thesis
Marketing strategy of Amadeus hotel
Abstract:
The purpose of the thesis is to analyze different marketing tools and suggest a new marketing strategy to Amadeus hotel in Prague. The aim of the thesis is to identify the importance of marketing strategy in a highly competitive environment. The theoretical part will be focused on the basic concepts of marketing strategy. The practical part will be focused on an overview of the selected hotel. Also …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Management and controlling of SME's
Karina Saina -
Management and Controlling of SME-s
Dmitriy Krupin -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Management and Controlling of SME-s
Tamila Mirkamalova -
Evaluation of changes to the marketing strategy of a Prague hotel due to the coronavirus outbreak 2020
Vladimir Kostenko -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Marketing - strategy in the Vietnamese hotel industry
Hong Hanh Nguyen -
The Project of Digital Marketing Strategy for Naroth Beach Bungalow Resort in Cambodia
Sophalgnean Chan
Názov
Vložil
Vložené
Práva