Monika Hradcová

Master's thesis

Obchodní úspěšnost eshopu a její hodnocení

Business success of eshops and its evaluation
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na obchodní úspěšnost internetových obchodů, konkrétně na kvalitativní faktory webových stránek jako jsou použitelnost, důvěryhodnost, přístupnost, konkurenceschopnost nabídky atd. a na vybrané metody komunikace (PPC, SEO, email marketing a další). Uvedeny jsou zde také možnosti analýzy a hodnocení těchto faktorů a řízení pomocí KPI. V praktické části byla na základě …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on business success of eshops concretely usability, credibility, accessability, competitive advantage and some types of promotion(PPC, SEO, email marketing). This work also describes way of evaluation of business results and KPI-driven management. In practical part of the work there is eshop www.ceskeskolky.cz analyzed. On the basis of some methods (SEO analysis, Usability …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 11. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009
  • Supervisor: Libuše Kališová
  • Reader: Marek Kraucher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13288