Obchodní úspěšnost eshopu a její hodnocení – Monika Hradcová
Monika Hradcová
Diplomová práce
Obchodní úspěšnost eshopu a její hodnocení
Business success of eshops and its evaluation
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na obchodní úspěšnost internetových obchodů, konkrétně na kvalitativní faktory webových stránek jako jsou použitelnost, důvěryhodnost, přístupnost, konkurenceschopnost nabídky atd. a na vybrané metody komunikace (PPC, SEO, email marketing a další). Uvedeny jsou zde také možnosti analýzy a hodnocení těchto faktorů a řízení pomocí KPI. V praktické části byla na základě …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on business success of eshops concretely usability, credibility, accessability, competitive advantage and some types of promotion(PPC, SEO, email marketing). This work also describes way of evaluation of business results and KPI-driven management. In practical part of the work there is eshop www.ceskeskolky.cz analyzed. On the basis of some methods (SEO analysis, Usability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13288
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Libuše Kališová
- Oponent: Marek Kraucher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13288
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Marketingový plán pro internetový obchod maltisk.cz
Miroslav Maloň -
Podnikatelský plán pro vznikající internetový obchod
Kateřina Hlaváčková -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
Elektronický obchod B2C v České republice
Štěpánka ŠEBESTOVÁ -
Beyond Food Delivery: The Role of Core Business and Other Success Factors for Superapps, Lessons from Grab's SEA Dominance for Wolt's Expansion in the Czech Republic
Jan Budinský -
Vliv kognitivní zátěže na použitelnost uživatelských rozhraní vybraných internetových bankovnictví
Dalibor Bláha -
Podnikateľský plán - eshop
David Matulík