Monika Hradcová

Diplomová práce

Obchodní úspěšnost eshopu a její hodnocení

Business success of eshops and its evaluation
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na obchodní úspěšnost internetových obchodů, konkrétně na kvalitativní faktory webových stránek jako jsou použitelnost, důvěryhodnost, přístupnost, konkurenceschopnost nabídky atd. a na vybrané metody komunikace (PPC, SEO, email marketing a další). Uvedeny jsou zde také možnosti analýzy a hodnocení těchto faktorů a řízení pomocí KPI. V praktické části byla na základě …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on business success of eshops concretely usability, credibility, accessability, competitive advantage and some types of promotion(PPC, SEO, email marketing). This work also describes way of evaluation of business results and KPI-driven management. In practical part of the work there is eshop www.ceskeskolky.cz analyzed. On the basis of some methods (SEO analysis, Usability …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
  • Vedoucí: Libuše Kališová
  • Oponent: Marek Kraucher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13288