Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti – Sofia Khomutova
Sofia Khomutova
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti
Proposed marketing strategy of a low-cost airline
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové strategie pro nízkonákladovou aerolinku SparrowJet. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu. Navazuje pak druhá kapitola o trhu letecké dopravy s důrazem na nízkonákladovou leteckou dopravu. V závěru teoretické části se věnuje marketingovému mixu v dopravě. V praktické části je nejprve …víceAbstract:
My Master thesis focuses on the design of the marketing strategy of a low-cost airline SparrowJet. The first chapter of the theoretical parts contains the required basics of theoretical information necessary to develop a marketing plan. In the second chapter is an analysis of the air transportation market with an emphasis on the low-cost segment. The final chapter of the theoretical part is dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52904
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jan Tročil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52904
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Internet Marketing
Mayra Fuentes -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská