Sofia Khomutova

Master's thesis

Návrh marketingové strategie low cost letecké společnosti

Proposed marketing strategy of a low-cost airline
Abstract:
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové strategie pro nízkonákladovou aerolinku SparrowJet. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu. Navazuje pak druhá kapitola o trhu letecké dopravy s důrazem na nízkonákladovou leteckou dopravu.  V závěru teoretické části se věnuje marketingovému mixu v dopravě. V praktické části je nejprve …more
Abstract:
My Master thesis focuses on the design of the marketing strategy of a low-cost airline SparrowJet. The first chapter of the theoretical parts contains the required basics of theoretical information necessary to develop a marketing plan. In the second chapter is an analysis of the air transportation market with an emphasis on the low-cost segment. The final chapter of the theoretical part is dedicated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2017
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Jan Tročil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52904