Vliv spotřebitelských zvyklostí na nákupní chování – Ing. Zuzana Pecháčková Rebcová
Ing. Zuzana Pecháčková Rebcová
Bakalářská práce
Vliv spotřebitelských zvyklostí na nákupní chování
The effect of practise on consumer shopping behavior
Anotace:
V úvodní části nabízí práce rozbor potřeb a motivací spotřebitele, zkoumá jejich vliv na nákupní chování spotřebitele. Zabývá se vztahem mezi nákupní cenou a kvalitou nabízeného produktu, vnímáním rizika ze strany spotřebitele při nákupu a také jeho ochranou před negativními vlivy na trhu. Velký vliv na rozhodování spotřebitele má komunikační proces mezi prodejcem a spotřebitelem a také zpětná vazba …víceAbstract:
In the introductory this work offers an analysis of needs and motivations of consumers, examines their impact on consumer shopping behavior. It deals with the relationship between the purchase price and the quality of the product, the risk perception of consumer when purchasing and its protection against the negative effects on the market. Major impact on consumer decision-making has communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h1dtp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Volnočasové taneční aktivity jako prostředek rozvoje osobnosti
Milan BEDNÁŘ -
Pohybová aktivita a struktura osobnosti
Petr BÁRTA -
Souvislost mezi sextingem a specifickými vlastnostmi osobnosti
Dominik Štvrtecký -
Screening rizika poruch příjmu potravy u studentek Univerzity Palackého v Olomouci a srovnání jejich organizace osobnosti ve spojitosti s obrannými mechanismy
Barbara SVĚTLÍKOVÁ -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Vliv prvků komunikace nadnárodních značek na spotřebitele
Vendula Prokopová -
Udržitelnost jako součást marketingové komunikace značky
Anna Hronzová -
Analýza marketingové komunikace značky Philips
Daniela Hanušová