Ing. Zuzana Pecháčková Rebcová

Bakalářská práce

Vliv spotřebitelských zvyklostí na nákupní chování

The effect of practise on consumer shopping behavior
Anotace:
V úvodní části nabízí práce rozbor potřeb a motivací spotřebitele, zkoumá jejich vliv na nákupní chování spotřebitele. Zabývá se vztahem mezi nákupní cenou a kvalitou nabízeného produktu, vnímáním rizika ze strany spotřebitele při nákupu a také jeho ochranou před negativními vlivy na trhu. Velký vliv na rozhodování spotřebitele má komunikační proces mezi prodejcem a spotřebitelem a také zpětná vazba …více
Abstract:
In the introductory this work offers an analysis of needs and motivations of consumers, examines their impact on consumer shopping behavior. It deals with the relationship between the purchase price and the quality of the product, the risk perception of consumer when purchasing and its protection against the negative effects on the market. Major impact on consumer decision-making has communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní