Vliv spotřebitelských zvyklostí na nákupní chování – Ing. Zuzana Pecháčková Rebcová
Ing. Zuzana Pecháčková Rebcová
Bachelor's thesis
Vliv spotřebitelských zvyklostí na nákupní chování
The effect of practise on consumer shopping behavior
Abstract:
V úvodní části nabízí práce rozbor potřeb a motivací spotřebitele, zkoumá jejich vliv na nákupní chování spotřebitele. Zabývá se vztahem mezi nákupní cenou a kvalitou nabízeného produktu, vnímáním rizika ze strany spotřebitele při nákupu a také jeho ochranou před negativními vlivy na trhu. Velký vliv na rozhodování spotřebitele má komunikační proces mezi prodejcem a spotřebitelem a také zpětná vazba …moreAbstract:
In the introductory this work offers an analysis of needs and motivations of consumers, examines their impact on consumer shopping behavior. It deals with the relationship between the purchase price and the quality of the product, the risk perception of consumer when purchasing and its protection against the negative effects on the market. Major impact on consumer decision-making has communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h1dtp/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Volnočasové taneční aktivity jako prostředek rozvoje osobnosti
Milan BEDNÁŘ -
Pohybová aktivita a struktura osobnosti
Petr BÁRTA -
Souvislost mezi sextingem a specifickými vlastnostmi osobnosti
Dominik Štvrtecký -
Screening rizika poruch příjmu potravy u studentek Univerzity Palackého v Olomouci a srovnání jejich organizace osobnosti ve spojitosti s obrannými mechanismy
Barbara SVĚTLÍKOVÁ -
Ochrana osobnosti v právním řádu České republiky
Miroslav Houdek -
Marketingová komunikace výrobků značky G21
Michaela Šídlová -
Vliv prvků komunikace nadnárodních značek na spotřebitele
Vendula Prokopová -
Udržitelnost jako součást marketingové komunikace značky
Anna Hronzová