Daniela Lešková
Bakalářská práce
Biopotraviny na slovenskom trhu
Bio potraviny na Slovenskom trhu
Anotace:
Bakalářská práce na téma Biopotraviny na slovenském trhu se zabývá marketingovou orientací na trhu biopotravin a ekologického zemědělství. Cílem práce je charakterizovat a analyzovat marketingový mix biopotravin v současnosti na území Slovenské republiky a uskutečnit marketingový výzkum o povědomí spotřebitelů v oblasti biopotravin. Teoretická část definuje základní pojmy marketingového mixu a charakterizuje …víceAbstract:
The bachelor thesis on the subject of Organic food in the Slovak market is dealing with the marketing orientation on the organic food and organic farming market. The aim of this thesis is to characterize and analyze the marketing mix of organic food in the Slovak republic in these days and carry out market research on consumer awareness of organic food. The theoretical part defines and describes the …víceAbstract:
Bakalárska práca na tému Biopotraviny na slovenskom trhu sa zaoberá marketingovou orientáciou na trhu biopotravín a ekologického poľnohospodárstva. Cieľom práce je charakterizovať a analyzovať marketingový mix biopotravín území Slovenskej republiky a uskutočniť marketingový výskum o povedomí spotrebiteľov v oblasti biopotravín. Teoretická časť definuje a skúma základné pojmy marketingového mixu a charakterizuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49768
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Roman Sopka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49768
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá -
Exploring the consumer intentions on buying organic food
Rashedul Hoque -
Consumer behavior towards organic food: The case of Vietnam
Dang Minh Thu -
Customer motivations in the purchase of organic food
Tamara Savelyeva -
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Zelený marketing ve vybraném podniku
Hana Demelová -
Marketing produktů ekologického zemědělství
Roman Dědič