Renata RAJSOVÁ

Bakalářská práce

Die Stellung der deutschen Sprache in dem tschechischen Schulsystem auf dem Beispiel der ausgewählten Grund- und Mittelschulen in dem Landkreis Domažlice.

The position of German in the Czech education system on the example of selected primary and secondary schools in the district Domažlice.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic "The position of the German language in the Czech educational system demonstrated on the example of selected primary and secondary schools in Domažlice district". At the beginning of this thesis the historical development of the German language is described, the position of the German in the Czech Republic, the language policy of the European Union and also …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem "Pozice německého jazyka v českém vzdělávacím systému na příkladu vybraných základních a středních škol v okrese Domažlice". Na začátku práce je popsán historický vývoj německého jazyka, jeho role v České republice, také jazyková politika EU a České republiky a jejich důležité dokumenty (například rámcové vzdělávací programy, etc.), princip mnohojazyčnosti, strategie …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eva Salcmanová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RAJSOVÁ, Renata. Die Stellung der deutschen Sprache in dem tschechischen Schulsystem auf dem Beispiel der ausgewählten Grund- und Mittelschulen in dem Landkreis Domažlice.. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/