Jan Pípal

Diplomová práce

Adaptace marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh

Marketing strategy adaptation of Czech businesses in the e-commerce sector for the Hungarian market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá adaptací marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh. První kapitola pokládá teoretický základ pro následnou analýzu maďarského trhu, věnuje se základním specifikům strategického marketingového plánování internetových obchodů, online situační analýze a marketingovému mixu 4C. Druhá kapitola se zabývá analýzou maďarského e-commerce trhu. K této …více
Abstract:
This Master thesis deals with the adaptation of marketing strategy of Czech businesses in the e-commerce sector for the Hungarian market. The first chapter gives a theoretical background for the analysis of the Hungarian market; basic specifics of strategic marketing planning of e-shops, online situational analysis and marketing mix 4C are defined in this chapter. The second chapter focuses on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Eva Šlezáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76281