Adaptace marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh – Jan Pípal
Jan Pípal
Master's thesis
Adaptace marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh
Marketing strategy adaptation of Czech businesses in the e-commerce sector for the Hungarian market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá adaptací marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh. První kapitola pokládá teoretický základ pro následnou analýzu maďarského trhu, věnuje se základním specifikům strategického marketingového plánování internetových obchodů, online situační analýze a marketingovému mixu 4C. Druhá kapitola se zabývá analýzou maďarského e-commerce trhu. K této …moreAbstract:
This Master thesis deals with the adaptation of marketing strategy of Czech businesses in the e-commerce sector for the Hungarian market. The first chapter gives a theoretical background for the analysis of the Hungarian market; basic specifics of strategic marketing planning of e-shops, online situational analysis and marketing mix 4C are defined in this chapter. The second chapter focuses on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76281
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2019
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Eva Šlezáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76281
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Adaptace marketingové strategie společnosti Chipotle na českém trhu
Veronika Hofmannová -
Adaptace marketingové strategie dánské farmaceutické firmy H. Lundbeck A/S pro trh České republiky
Zuzana NÁMĚSTKOVÁ -
Adaptace marketingové strategie firmy GEHE Pharma pro český trh
Jana Tatarová -
Adaptace marketingové strategie firmy Jacoby pro český trh
Lubor Tůma -
Adaptace marketingové strategie společnosti Datura, s.r.o.
Marek Duchan -
Adaptace marketingové strategie The Callan School v České republice
Milena Zhuravlova -
Adaptace marketingové strategie v mezinárodním prostředí
Richard Truksa