Jan Pípal

Master's thesis

Adaptace marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh

Marketing strategy adaptation of Czech businesses in the e-commerce sector for the Hungarian market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá adaptací marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh. První kapitola pokládá teoretický základ pro následnou analýzu maďarského trhu, věnuje se základním specifikům strategického marketingového plánování internetových obchodů, online situační analýze a marketingovému mixu 4C. Druhá kapitola se zabývá analýzou maďarského e-commerce trhu. K této …more
Abstract:
This Master thesis deals with the adaptation of marketing strategy of Czech businesses in the e-commerce sector for the Hungarian market. The first chapter gives a theoretical background for the analysis of the Hungarian market; basic specifics of strategic marketing planning of e-shops, online situational analysis and marketing mix 4C are defined in this chapter. The second chapter focuses on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2019
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Eva Šlezáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76281