Klára Vlachynská

Master's thesis

Vývoj privátních značek v České republice

Development of private labels in the Czech republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analýza minulého a současného vývoje trhu privátních značek v České republice. Na tomto základě pak stanovení budoucích možných trendů vývoje s doporučením pro jednotlivé tržní subjekty. První teoretická část se zabývá úvodem do oblasti retail managementu. Jsou zde vymezeny důležité termíny související s privátními značkami. Následující část je věnována stručnému úvodu …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse past and present development of market of private labels in the Czech republic. Pursuant to this purpose of possible future trends with recommendation for individual market subjects. The first theoretical part is based on introduction to retail management. There are defined important concepts related to private labels. The next part is dedicated to summary of market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 2. 2013
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Kateřina Halaštová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35075

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management