Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích – Martin Onderka
Martin Onderka
Diplomová práce
Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
PPC Advertising Effectiveness Analysis on Shopping Comparison Sites
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat efektivnost PPC reklamy na zbožových srovnávačích. Práce byla zaměřena na Zboží.cz a Heureku, konkrétně na kategorie Elektro, Dům a zahrada a Bílé zboží. V těchto kategoriích byly zkoumány rozdíly mezi těmito srovnávači a také jejich meziroční vývoj. V teoretické části byla představena teoretická východiska digitálního marketingu a charakteristika trhu zbožových …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the effectiveness of PPC advertising on product comparison sites. The thesis focused on Zbozi.cz and Heureka, specifically on the categories Electro, House and garden and White goods. The differences between these categories were examined as well as the year-on-year evolution of these comparison sites. In the theoretical part, the theoretical background of digital …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152820
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Tomáš Pavelek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
PPC pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu
Jan Martinovský -
PPC reklamy a jejich využití v oděvním průmyslu u internetových obchodů
David Autrata -
Využití PPC kampaně pro zvýšení obratu internetového obchodu
Matěj Beneš -
PPC jako efektivní nástroj propagace internetového obchodu
Tadeáš Viktorin -
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Marek Šašek -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Využití PPC reklamy ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Jolana Berková