PPC jako efektivní nástroj propagace internetového obchodu – Mgr. Tadeáš Viktorin
Mgr. Tadeáš Viktorin
Bakalářská práce
PPC jako efektivní nástroj propagace internetového obchodu
PPC as an effective e-commerce propagation tool
Anotace:
V této práci se řeší problematika internetového marketingu a podrobněji je popsán marketing v PPC (Pay Per Click) systémech. Je demonstrována praktická tvorba PPC kampaní, jejich optimalizace a následné vyhodnocení výsledků.Abstract:
This thesis describes the issues of internet marketing, mainly the marketing with PPC systems. It shows the practical creation of PPC campaigns, optimization and evaluation of the results.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e9mz5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Dalibor Toth
- Oponent: RNDr. Bc. Jonáš Ševčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing
Vojtěch Hrnčalík -
Optimalizace PPC kampaní v Google Adwords
Martin Linha -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl