Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích – Martin Onderka
Martin Onderka
Master's thesis
Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
PPC Advertising Effectiveness Analysis on Shopping Comparison Sites
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat efektivnost PPC reklamy na zbožových srovnávačích. Práce byla zaměřena na Zboží.cz a Heureku, konkrétně na kategorie Elektro, Dům a zahrada a Bílé zboží. V těchto kategoriích byly zkoumány rozdíly mezi těmito srovnávači a také jejich meziroční vývoj. V teoretické části byla představena teoretická východiska digitálního marketingu a charakteristika trhu zbožových …moreAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the effectiveness of PPC advertising on product comparison sites. The thesis focused on Zbozi.cz and Heureka, specifically on the categories Electro, House and garden and White goods. The differences between these categories were examined as well as the year-on-year evolution of these comparison sites. In the theoretical part, the theoretical background of digital …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/152820
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: Petra Klapilová Krbová
- Reader: Tomáš Pavelek
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
PPC pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu
Jan Martinovský -
PPC reklamy a jejich využití v oděvním průmyslu u internetových obchodů
David Autrata -
Využití PPC kampaně pro zvýšení obratu internetového obchodu
Matěj Beneš -
PPC jako efektivní nástroj propagace internetového obchodu
Tadeáš Viktorin -
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Marek Šašek -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Využití PPC reklamy ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Jolana Berková