Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem – Jiřina Lysáková
Jiřina Lysáková
Bakalářská práce
Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem
Mystery Shopping as an Effective Form of Communication with a Customer
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu mystery shoppingu jakožto účinné formě komunikace se zákazníkem. Teoretická část popisuje definici a účel mystery shoppingu. Dále se věnuje jeho klíčovým vlastnostem, podmínkám kladeným na jejich práci a zpětnou vazbu. Praktická část se zabývá povědomím dané cílové skupiny spotřebitelů o mystery shoppingu a jejich zájmem o vykonávání této činnosti. Bakalářská práce …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of mystery shopping as an effective form of communication with the customer. The theoretical part describes the definition and purpose of mystery shopping. It also deals with its key futures, the conditions of its work andd its feedback. The practical part deals with the awareness of the target group of consumers about mystery shopping and their interest in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lysáková, Jiřina. Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping
Tomáš Hvězda -
Mystery shopping dle zadání ALGON PLUS - AUTO, a.s.
Tomáš SKUHRAVÝ -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář