Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem – Jiřina Lysáková
Jiřina Lysáková
Bachelor's thesis
Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem
Mystery Shopping as an Effective Form of Communication with a Customer
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu mystery shoppingu jakožto účinné formě komunikace se zákazníkem. Teoretická část popisuje definici a účel mystery shoppingu. Dále se věnuje jeho klíčovým vlastnostem, podmínkám kladeným na jejich práci a zpětnou vazbu. Praktická část se zabývá povědomím dané cílové skupiny spotřebitelů o mystery shoppingu a jejich zájmem o vykonávání této činnosti. Bakalářská práce …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of mystery shopping as an effective form of communication with the customer. The theoretical part describes the definition and purpose of mystery shopping. It also deals with its key futures, the conditions of its work andd its feedback. The practical part deals with the awareness of the target group of consumers about mystery shopping and their interest in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LYSÁKOVÁ, Jiřina. \textit{Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/tbz50b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lysáková, Jiřina. Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping
Tomáš Hvězda -
Mystery shopping dle zadání ALGON PLUS - AUTO, a.s.
Tomáš SKUHRAVÝ -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Vojtěch Vaněk -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář