Marketingová komunikace v turistické oblasti Těšínské Slezsko – Bc. David Vícha
Bc. David Vícha
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v turistické oblasti Těšínské Slezsko
Marketing communication in the tourist area of Těšín Silesia
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního plánu včetně vytvoření návrhů vhodných příspěvků zachycujících atraktivity turistické oblasti Těšínské Slezsko. Teoretická část práce se zabývá východisky marketingové komunikace, marketingového mixu a popisem využitelnosti sociálních sítí pro destinační management. Nedílnou součásti praktické části je detailní zmapování atraktivit v turistické …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of a communication plan, including the creation of proposals for appropriate contributions depicting the attractions of the tourist area of Těšín Silesia. The theoretical part of the thesis deals with the basics of marketing communication, marketing mix and description of the applicability of social networks for destination management. An integral part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/rtlw9/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
- Reader: Mgr. Hana Sedláková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÍCHA, David. \textit{Marketingová komunikace v turistické oblasti Těšínské Slezsko}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/tbziu2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
Lenka Ratajová -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Komunikační mix firmy vstupující na zahraniční trh
Markéta Dlouhá -
Sociální podnikání jako důležitý prvek komunitní sociální práce
Marie Lopaurová -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj