Marketingová komunikace v turistické oblasti Těšínské Slezsko – Bc. David Vícha
Bc. David Vícha
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v turistické oblasti Těšínské Slezsko
Marketing communication in the tourist area of Těšín Silesia
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního plánu včetně vytvoření návrhů vhodných příspěvků zachycujících atraktivity turistické oblasti Těšínské Slezsko. Teoretická část práce se zabývá východisky marketingové komunikace, marketingového mixu a popisem využitelnosti sociálních sítí pro destinační management. Nedílnou součásti praktické části je detailní zmapování atraktivit v turistické …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of a communication plan, including the creation of proposals for appropriate contributions depicting the attractions of the tourist area of Těšín Silesia. The theoretical part of the thesis deals with the basics of marketing communication, marketing mix and description of the applicability of social networks for destination management. An integral part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rtlw9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Hana Sedláková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management a nástroje jeho komunikace
Caroline Suzanne Karda -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Komunikační mix značky Meggle na českém trhu
Lenka Ratajová -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Komunikační mix firmy vstupující na zahraniční trh
Markéta Dlouhá -
Sociální podnikání jako důležitý prvek komunitní sociální práce
Marie Lopaurová -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj