Anna Krupičková

Diplomová práce

Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel

Marketing strategy of the Canaria Travel tour operator
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje a hodnotí marketingovou strategii cestovní kanceláře Canaria Travel. Práce se zaměřuje na literární rešerši, situační analýzu 5C a analýzu marketingového mixu doplněnou hloubkovými rozhovory s ředitelkou a vedoucí marketingu. Výsledkem zkoumání je SWOT analýza ukazující silné stránky i oblasti potenciálního zlepšení, zejména v inovaci produktů a komunikaci se zákazníky …více
Abstract:
This thesis analyses and evaluates the marketing strategy of the Canaria Travel tour operator. The thesis focuses on literature research, 5C situational analysis and marketing mix analysis supplemented by in-depth interviews with the director and marketing manager. The result of the research is a SWOT analysis showing strengths as well as areas of potential improvement, especially in product innovation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedoucí: Petr Janeček
  • Oponent: Kateřina Chaloupková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92341

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Cestovní ruch