Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu – Daniela Janurová
Daniela Janurová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace internetového obchodu s potravinami Rohlík.cz. První teoreticko-metodologická část definuje základní pojmy spojené s marketingovou komunikací a komunikačním mixem. Konkrétně se zaměřuje na jednotlivé nástroje komunikačního mixu, corporate identity a nové trendy v této oblasti. K následující aplikační části byla získána data pomocí strukturovaného …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of the online grocery store Rohlík.cz. The first theoretical and methodological part defines the basic concepts associated with marketing communication and communication mix. Specifically, it focuses on individual tools of the communication mix, corporate identity, and new trends in this area. For the following application part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/czrle/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Zlatušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová