Aneta Strnadová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti Česká spořitelna, a.s.

Marketing strategy of Česká spořitelna, a.s.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit marketingovou strategii České spořitelny, a.s. V první části se práce věnuje samotnému pojmu marketing, jeho definici a význam v dnešním světě. Je zde věnována pozornost marketingové a komerční komunikaci. Praktická část je zaměřena na současný stav České spořitelny, a.s. v bankovním sektoru, a především na její aktuální marketingovou strategii. Česká …more
Abstract:
The objective of this thesis is to describe and evaluate the marketing strategy of Česká spořitelna, a.s. First part is about marketing, the definition and what it means in an actual modern world. Next part is focused on marketing and commercial communication. The practical part is mainly about Česká spořitelna, a.s. and its position in the banking market. Česká spořitelna, a.s. is compared with its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 10. 2020
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81216

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod