Aneta Strnadová

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Česká spořitelna, a.s.

Marketing strategy of Česká spořitelna, a.s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit marketingovou strategii České spořitelny, a.s. V první části se práce věnuje samotnému pojmu marketing, jeho definici a význam v dnešním světě. Je zde věnována pozornost marketingové a komerční komunikaci. Praktická část je zaměřena na současný stav České spořitelny, a.s. v bankovním sektoru, a především na její aktuální marketingovou strategii. Česká …více
Abstract:
The objective of this thesis is to describe and evaluate the marketing strategy of Česká spořitelna, a.s. First part is about marketing, the definition and what it means in an actual modern world. Next part is focused on marketing and commercial communication. The practical part is mainly about Česká spořitelna, a.s. and its position in the banking market. Česká spořitelna, a.s. is compared with its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 10. 2020
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81216

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma