Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol – Jiří JEŽEK
Jiří JEŽEK
Bachelor's thesis
Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol
Influence of music festival Majales UTB for perception among high school students
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání hudebního festivalu Majáles UTB 2010 a jeho propojení s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně, jakožto hlavním organizátorem akce. Zaměřuje se na zjištění, zda si studenti středních škol spojí uvedenou hudební akci s jejím pořadatelem, tedy univerzitou a zda má toto spojení nějaký vliv na vnímání těchto subjektů studenty středních škol. V teoretické …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with how is the music festival Majales UTB 2010 perceived in association with Tomas Bata University in Zlin as the main promoter. Its focus is on whether the high school students know about such connection and if this has anyhow affected their perception of the festival. Firstly, there is term brand described with its meaning and how to build and subsequently study it. There …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18750
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JEŽEK, Jiří. \textit{Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/tcdgo4/.
Jak správně citovat práci
JEŽEK, Jiří. Vliv hudebního festivalu Majáles UTB na vnímání UTB mezi studenty středních škol. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace specifické hudební akce Jičínský majáles
Michael Košťák -
Ekonomický přínos hudebního festivalů pro konkrétní oblast
Veronika Kubů -
Projekt zlepšení marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí
Denisa Konvičná -
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Gabriela Bílková -
Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.
Kateřina Hábová -
Analýza současného stavu public relations na UTB ve Zlíně
Marek KRAJČA -
Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB
Petr Fojtík -
Marketingová analýza vnějšího prostředí na UTB
Zuzana VLČKOVÁ