Bc. Luboš Vnenk

Master's thesis

Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu

Effectiveness of online marketing tools in relation to number of visits and conversions on e-shop
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá možnosti, jak pomocí vybraných online marketingových nástrojů zvýšit návštěvnost firemního e-shopu. Práce je rozdělena do dvou hlavních části. V první části jsou představeny specifika online marketingu a jednotlivých online marketingových nástrojů využívaných ve vybrané firmě, jako je SEO, PPC Reklama, sociální sítě či e-mail marketing. V půlce práce je představen vybraný podnik …viac
Abstract:
The diploma thesis examines and explores the possibilities how to increase the number of visits on company e-shop through specific online marketing tools. The thesis is divided into two main parts. The first part introduces the world of online marketing in order to pave the way for describing the specifics of online marketing tools used in the selected company, such as SEO, PPC advertisement, social …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vnenk, Luboš. Efektivnost online marketingových nástrojů ve vztahu k návštěvnosti a konverzi na e-shopu. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Business Administration / Marketing and International Trade