Martin KOVÁŘ
Bakalářská práce
Marketingový mix malé firmy
Marketing mix of a small company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou ?Marketingového mixu malé firmy?. Předmětem této práce se stála analýza stávajícího marketingového mixu a návrh efektivnějšího mixu stavební firmy KOVÁŘ ? STAVBY, s.r.o. Teoretický se práce opírá o popis významu a účelu marketingu, marketingovou situační analýzu, přesněji analýzy SWOT, PEST a Porterovou pětifaktorovou analýzu. Dále práce definuje marketingový …víceAbstract:
The key topic of bachelor work is a "Marketing Mix of Small Company". The scope of work is to analyze a current marketing mix, and to define a new marketing mix of small construction company KOVÁŘ - STAVBY, s.r.o. The work is based on theoretical knowledge in the area of the meaning and purpose of marketing, and marketing positional analyses including SWOT, PEST, and Porter's model of 5 forces. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVÁŘ, Martin. Marketingový mix malé firmy. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí firmy Crystalite Bohemia s. r. o.
Diana Janigová -
Analýza tržní pozice vybrané společnosti
Jan Kohůtek -
Strategická analýza
Anna Langerová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku UNIDENT s. r. o.
Jakub Hladík -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě
Dagmar Slováková -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Hájková