Počítačová grafika - nástroje marketingové komunikace – Jiří Petrák, DiS.
Jiří Petrák, DiS.
Bachelor's thesis
Počítačová grafika - nástroje marketingové komunikace
Computer Graphics - utensils of marketing communication
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je využití počítačové grafiky v marketingové komunikaci. V první části definuje samotnou marketingovou komunikaci, popisuje proces vytváření účinné komunikace a možné nástroje propagace. Charakterizuje pojem počítačová grafika, její možné formy, důležité aspekty počítačové grafiky a používané softwarové nástroje. V další části analyzuje úkol počítačové grafiky a animace …moreAbstract:
The goal of this dissertation is to analyze the use of computer graphics in marketing communication. In the first part it defines marketing communication itself, the procedure of generating effective communication and possible utensils of propagation. It defines the term of computer graphics in all possible forms, important aspects of computer graphics and common used software tools. In second part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/yqj0h/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
- Reader: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETRÁK, Jiří. \textit{Počítačová grafika - nástroje marketingové komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2009. Available from: https://theses.cz/id/tctt3n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace počítačové firmy Profitec
Radka POLESNÁ -
Vnímání marketingové komunikace hráči v počítačových hrách
Marek Bělský -
Působení marketingové komunikace herního průmyslu
Radovan Šrein -
Počítačová hra jako forma marketingové komunikace
Matěj Šimek -
Esport jako prostředek marketingové komunikace
Štěpán Šafránek -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
VIDEO - AUTORSKÉ VIDEO
Anežka BERÁNKOVÁ -
Video - autorské video
Tereza VÍZNEROVÁ