Jiří Petrák, DiS.

Bachelor's thesis

Počítačová grafika - nástroje marketingové komunikace

Computer Graphics - utensils of marketing communication
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je využití počítačové grafiky v marketingové komunikaci. V první části definuje samotnou marketingovou komunikaci, popisuje proces vytváření účinné komunikace a možné nástroje propagace. Charakterizuje pojem počítačová grafika, její možné formy, důležité aspekty počítačové grafiky a používané softwarové nástroje. V další části analyzuje úkol počítačové grafiky a animace …more
Abstract:
The goal of this dissertation is to analyze the use of computer graphics in marketing communication. In the first part it defines marketing communication itself, the procedure of generating effective communication and possible utensils of propagation. It defines the term of computer graphics in all possible forms, important aspects of computer graphics and common used software tools. In second part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Stanislav Horný, CSc.
  • Reader: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS