Matematická komponenta pregraduálního vzdělávání učitelů 1. stupně základních škol – Lenka CHALUPOVÁ
Lenka CHALUPOVÁ
Diplomová práce
Matematická komponenta pregraduálního vzdělávání učitelů 1. stupně základních škol
Mathematical component in the undergraduate training of primary school teachers
Anotace:
Diplomová práce předkládá výsledky výzkumu PSM (Postoje studentů k matematice), který byl realizován na Pedagogické fakultně Univerzity Palackého v Olomouci. Výzkum proběhl formou dotazníku, který byl sestaven na základě metody sémantického diferenciálu. Cílem výzkumného šetření PSM bylo zjistit postoje studentů k matematice a několika vybraným disciplínám, analyzovat vývoj těchto postojů v průběhu …víceAbstract:
This thesis presents the results of PSM research (research on students´ attitudes towards mathematics) which was realized at the Faculty of Education, Palacký University Olomouc. The research was realized by means of a questionnaire which was compiled using the method of semantic differential. The discovered data conduct a survey of the attitudes of students towards mathematics and a few chosen disciplines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Zveřejnit od: 19. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Martina Uhlířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHALUPOVÁ, Lenka. Matematická komponenta pregraduálního vzdělávání učitelů 1. stupně základních škol. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Volnočasové vizuální projevy adolescentů v digitálních médiích a jejich možné využití ve školním vzdělávání
Tereza RICHTEROVÁ -
Postoje romských rodičů k výchově a vzdělávání v majoritní společnosti
Lucie Vítková -
Výzkum vlivu umístění dítěte v dětském domově na domácí přípravu pro školní vzdělávání
Michaela KRÁLOVÁ -
Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy
Adéla Suhradová -
Determinanty vztahu romského žáka ke vzdělávání
Gabriela Juřínková -
Postoj budoucích učitelů 1. stupně základních škol k matematice
Veronika PROCHÁZKOVÁ -
Postoje k výuce matematiky a fyziky ve VR vzhledem k osobnostním rysům a učebnímu stylu
Alžběta Krejčí
Název
Vložil
Vloženo
Práva