Vizuálny merchandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť – Bc. Kristína Kováčová
Bc. Kristína Kováčová
Master's thesis
Vizuálny merchandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť
Vizuální merchandising - vliv vzhledu exteriéru prodejen na jejich návštěvnost
Abstract:
KOVÁČOVÁ, K. Vizuální merchandising - vliv vzhledu exteriéru prodejen na jejich návštěvnost. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020, 93 s.Diplomová práce je zaměřena na merchandising prodejen různých řetězců i nezávislých obchodů. Zkoumá se vliv vzhledu celého exteriéru prodejny, tedy nejen samotný výklad, ale i úprava vstupu do prodejny, působení případných různých displejů. Cílem …moreAbstract:
KOVÁČOVÁ, K. Visual merchandising – the impact of shop exterior appearance on their visit. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020, 93 p.The diploma thesis is focused on merchandising of retail chains and independent stores. It examines the influence of the appearance of the entire exterior – window displays, adjustment of the entrance to the store, the effect of various displays. The aim of …moreAbstract:
KOVÁČOVÁ, K. Vizuálny mechandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2020, 93 s.Diplomová práca je zameraná na merchandising predajní rôznych reťazcov aj nezávislých obchodov. Skúma sa vplyv vzhľadu celého exteriéru predajne, teda nie len samotný výklad, ale aj úprava vstupu do predajne, pôsobenie prípadných rôznych displejov …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁČOVÁ, Kristína. \textit{Vizuálny merchandising – vplyv vzhľadu exteriéru predajní na ich návštevnosť}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/tdcj4q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Fashion merchandising focusing on Central and Eastern Europe
Laura Porubcová -
Efektivní merchandising
Lenka Poláková -
Visual Merchandising firmy Baťa
Lenka Záthurecká -
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
Zuzana Šulíková -
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Markéta Bechiňová